Proces rekrutacji
Liceum Jagiellońskie prowadzi własną rekrutację, niezależną od systemu rekrutacji elektronicznej prowadzonej przez Miasto Toruń.


Proces rekrutacji:
Szkoła nie uczestniczy w rekrutacji elektronicznej.
Uczniowie zakwalifikowani w naszym trybie mają gwarancję przyjęcia do szkoły niezależnie od wyników rekrutacji elektronicznej prowadzonej przez Miasto Toruń.
- Wypełnienie elektronicznego formularza rekrutacyjnego
- Złożenie dokumentów:
- Podanie o przyjęcie do szkoły (wersja papierowa)
- Kopia świadectwa ukończenia klasy VIII
- Przesłanie skanów dokumentów na adres poczta@lj.edu.pl lub dostarczenie osobiste do sekretariatu
- Rozmowa kwalifikacyjna z dyrektorem szkoły (w obecności rodziców/opiekunów prawnych)
Wypełnij formularz
Co potem?
Na rozmowę kwalifikacyjną należy przynieść oryginały dokumentów: podanie o przyjęcie oraz świadectwo ukończenia klasy VIII.
Po pozytywnej weryfikacji dokumentów i rozmowie kwalifikacyjnej podejmowana jest decyzja o przyjęciu oraz podpisywana umowa o naukę.
Przyjęcie w naszym trybie gwarantuje miejsce w szkole niezależnie od wyników rekrutacji elektronicznej prowadzonej przez Miasto Toruń.
WYPEŁNIJ PODANIE
Kilka informacji
Liczba miejsc w obu profilach jest ograniczona, dlatego zachęcamy do wczesnego składania dokumentów. Nasza bogata oferta edukacyjna, łącząca tradycję z nowoczesnością, co roku przyciąga liczne grono kandydatów.
Liceum Jagiellońskie jest szkołą katolicką, której misją jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim formowanie młodych ludzi w duchu wartości chrześcijańskich. Nasze działania edukacyjne przekładają się na systematyczne podnoszenie wyników nauczania, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach egzaminów maturalnych.